2010. április 23., péntek

Dicséret


Mit magam kifejezni képtelen vagyok,
hát azokat hallgatom - hallgattatom,
kinek dicséretével egy,
lelkemben azonos vagyok!
Így dicséretemet én is elmondhatom!
És talán, együtt dicsérjük azt,
ki dicséretére ad bőven okot!
Míg dicsérjük – mint a nagyok,
átélhetjük azt az örök pillanatot,
mint mikor a Király udvarában sétálgatok,
gondtalan vendég;
magamat biztonságban tudom,
ahonnan távol maradni nem akarok,
felelőtlenül boldog ott a tudatom!

Emlékezünk

Klasszikus katolikus himnusz
Refrén:
Emlékszünk, hogyan szeretett bennünket, a halála által is,
És még mindig ünnepeljük Őt, ki itt van velünk.
És hisszük, hogy majd meglátjuk, mikor eljön az Ő dicsőségében, az Úr.
Emlékszünk, ünnepeljük, úgy remélünk!



Egy Kenyér Egy test





Egy kenyér, egy test,
Egy az Úr is,
Egy kehely áldás, amit áldunk.
És, bár sokan vagyunk az egész földön,
egy test vagyunk ebben az egy Úrban.




Ave Mária
Ave Maria - A legjobb dal örökre - a legjobb teljesítmény - Franz Schubert



Beyonce - Ave Maria

Volt, mi elveszett, oly sok minden,
mert ki a sötétben járt, és nem vezetett.
Tudom, hogy a veszteségek oka, egy vesztes kéz,
mert soha nem fogadtam el az Isten kegyelmét
Ó, én!

De megtaláltam a földi mennyországot!
És akkor meghallottam, itt ezt a belső hangot:
Te vagy az első, és az utolsó,
Ave Maria!

Most, mikor
körülöttem vannak a barátok,
nem lehetne a csend hangosabb.
De úgy megyek haza, hogy tudom, Te ott vársz,
már csak engem, amikor a fény lemegy.

Te vagy nekem az ég és a föld,
Te vagy az én éhségem, szomjúságom!
Mindig hallom, ezt a belső hangot,
az daloló Ave Maria

Néha add nekem a szeretetedet!
Hogy miközben utamat tervezem,
hirtelen eltaláljon, majd rájöhessek,
ki kezedet nyújtod, Te tudsz megérteni!

Te vagy nekem az ég és a föld,
az első, és az utolsó.
És akkor hallom ezt a belső hangot:
Ave Maria
Ave Maria
Ave Maria


Nincsenek megjegyzések: